العربي‌با کاپيتاني‌عقيلي‌قهرمان‌آسيا را شکست‌داد

العربي‌با کاپيتاني‌عقيلي‌قهرمان‌آسيا را شکست‌داد




 

 


العربي‌با کاپيتاني‌عقيلي‌قهرمان‌آسيا را شکست‌داد


تاریخ : یکشنبه ،
23 بهمن 1390

تيم فوتبال العربي قطر در حضور مدافع ايراني خود مقابل السد به برتري رسيد.


در ادامه هفته شانزدهم رقابت‌های لیگ ستارگان قطر شب گذشته دو دیدار برگزار شد که با برتری تیم‌‌های العربی و ام‌صلال به پایان رسید.
در حساس‌ترین بازی شب دوم هفته شانزدهم لیگ قطر تیم فوتبال العربی که باید کمتر از یک ماه دیگر در گروه دوم لیگ قهرمانان آسیا به مصاف حریفانش برود با مربی موقت خود عبدالله سعد به مصاف السدی رفت که آخرین دوره لیگ قهرمانان آسیا را با قهرمانی پشت سر گذاشت.

این دیدار به میزبانی العربی و در ورزشگاه حمدالکبیر و با قضاوت داوران ایتالیایی برگزار شد که در نهایت با گل عبدالعزیز حاتم در دقیقه 85 به سود العربی به پایان رسید تا این تیم بحران زده در آستانه رقابت‌های آسیایی با 21 امتیاز به رده هفتم جدول صعود کند.

هادی عقیلی، مدافع ملی پوش العربی که چند هفته‌ای را به دلیل مصدومیت از ناحیه دنده از دست داده بود شب گذشته در ترکیب ثابت العربی به عنوان کاپیتان این تیم سرخپوش 90 دقیقه تیمش را همراهی کرد.
در دیگر دیدار شب گذشته ام‌صلال در خانه با یک گل الجیش را شکست داد.

در ادامه این رقابت‌ها امشب و در شب پایانی هفته شانزدهم تیم‌های قعر جدولی الغرافه و الخریتیات به هم مصاف هم رفتند که در آن دیدار الغرافه با گلزنی فرهاد مجیدی و تاردلی با نتیجه سه بر دو الخریتیات را شکست داد.

الغرافه حریف پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا در فصل جاری حال و روز خوشی ندارد و با وجود خرید بازیکنان مطرحی همچون فرهاد مجیدی در حضور برونو متسو همچنان نتایج ضعیف این تیم ادامه دارد.


کلمات کلیدی : اخبار فوتبال ایران ، تیم ملی فوتبال ایران ، اخبار لیگ ایران ، اخبار تیم ملی ، فوتبال ایران ، مسابقات فوتبال ، زمان برگزاری فوتبال ، سایت خبر ورزشی ، علی دایی ، بازیهای تیم ملی ، جدول لیگ برتر ، جدول لیگ ایران ، نتیجه فوتبال ، فرهاد مجیدی ، عادل فردوسی پور ، سوتی های جواد خیابانی ، فدراسیون فوتبال ، رنکینگ فوتبال ، تک گل